یعنی بچه ای هس که کولیک و دل درد نداشته باشه🥲

۶ پاسخ

ماشالا شانس خواهر شوهرا خوبه😅😅
دختر من افتضاح داره دارو هم میدم زیاد فرقی نمیکنه

پسر خواهر شوهرم اصلا ن کولیک نه رفلاکس نداشت بچه آرومی بود نوزادیش الان ولی خیلی زیاد شیطونه 😅😁😅

کولیک معمولا درمانی نداره باید بگذره زمان تا خوب شن
بله قطره و شربت هس ولی تا حدودی میشه جلوشو گرفت

وای دختر منم زور میزنه تا قرمز میشه

آره خداروشکر دختر من نداره

بله دیدم ماشاالله بچشون اصلا ن دل درد ن دل پیچه هیچی😁

سوال های مرتبط

مامان سعید(مسعود) مامان سعید(مسعود) روزهای ابتدایی تولد
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی