سیتریزین بخورم اشکال نداره

۴ پاسخ

اشکال نداره ولی اگه لوراتادین داری اونو بخور.. چون سیتریزین جنین رو بی حال میکنه و ممکن هس تا چند ساعت حرکتش رو حس نکنی

نه عب نداره بخور

جز داروهای بی‌خطر تو بارداری

نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان لنا ✨️❤️ مامان لنا ✨️❤️ ۱ ماهگی