۲ پاسخ

من برا دخترم از روز اول میزنم چون بینی اش همیشه گرفته اس🥲

من دخترم 35روزشه دیروز بردم دکتر از اینا داد استفاده میکنم ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۱۲ ماهگی
مامان الین و ریان مامان الین و ریان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی