خانوما شما تا انتی چندبار رفتین سنو؟

۹ پاسخ

فقط یه بار اونم برای تشکیل قلب

دوبار یه بار واسه ساک رفته بودم یه بارم قلب دیگه بعد اون نرفتم تا انتی

من سه بار

من ی بار رفتم دیگه تا انتی نمیرم

یکبار ۷هفته

فعلا تا ان تی مونده ولی کلا 1بار رفتم

ضرر داره زیادیم بری

من بارداری قبلیم هر هفتع میرفتم
قبل ان تی

۳بار رفتم

سوال های مرتبط

مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوهیار❤️ مامان کوهیار❤️ ۳ ماهگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری