استرس برا سونو ان تی طبیعیه؟ 🥲

۸ پاسخ

استرس چراگلم ،شماکه مشهدین امام رضارو دارین غصه چی گلم،مطمئن باش صحیح وسالمه

من شب و روزم شده انتی چی میشه چی میگن یعنی حال نی نی خوبه 🥺🫠

من ان شاءالله، یکم ابان ماه میرم انقداسترس دارم

من تا برم تو و روی تخت دراز بکشم از استرس دندونام بهم میخورد دست و پام یخ بود

آره ولی آرامش خودتو حفظ کن وگرنه با استرس بری نی نی کلی اذیتت میکنه من سره آن تی استرس نداشتم فوری رفتم داخل خوشگل نشسته بود ولی سره آنومالی استرس داشتم کلی اذیتم کرد مجبور شدم بیام بیرون چند سری دراز بکشم و چیزای شیرین بخورم دوباره برم

طبیعیه ولی به دلتون بدراه ندید ومطمئن باشید نینیهاتون صحیح وسالم هستن

منم یکشنبه باید برم🥲

آره 🥲 انشاالله خدا سر هر سونو دل همه مامانا رو شاد و خیالشون راحت کنه

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۲ ماهگی
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاه پسرم🩵 مامان شاه پسرم🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیر وآیلین🥰 مامان امیر وآیلین🥰 ۳ ماهگی
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری