طبیعیه واسه ان تی استرس دارم شدید ؟

۵ پاسخ

انشاالله که خیره
توکل کن به خدا

استرسسسس نداشته باش فاااطیییی

بله🥺🤦🏻‍♀️ من برای قلبش خیلی شدید استرس داشتم گفتم خدایا اینو برم مطمئن بشم دیگه استرس دیگه ای ندارم
حالا دوباره برا ان تی هم استرس دارم
باید سلفری بدم یکم ذهنم درگیرشه

منم دارم از ۸ هفته بدون علائمم

ارع طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم مامان دخمل کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۲ ماهگی
مامان سامیار👦نی نی🫃 مامان سامیار👦نی نی🫃 هفته سی‌ام بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ونهم بارداری