۹ پاسخ

من تندی زیاد میخورم خوب نیست یعنی

منم میخورم اما معده درد میگیرم

چیزی نشده

سرما خوردبودم باسوپ خوردم

من که زیاد میخورم دوست دارم

ای جانم دیگه نخور اصلا چیزای تند خوب نیست جنین اذیت میشه

سلام سعی کن دیگه چیزهای تند نخوری
یکبار اشکال نداره

یک بار ضرر خاصی نداره ولی زیاده روی نکنید ادویه خوب نیست

دیگه اصلا نخور برای قلب بچه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان هلو💙 مامان هلو💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۴ ماهگی
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری