سلام
سونو آنومالی واسه شما هزینش چقدر شد

۱۱ پاسخ

۲۷۰۰ شد برا من

یک و دویست

برامن ۸۰۰ شد

هزار 900

سلام ۲/۸۰۰

من شد ۱۱۷۰
ولی چون بیمه تکمیلی داشتم ۸۵گرفتن

یک ملیون و صد

1800 شد که بیمه تکمیلی داشتم فقط 600 تومنش رو دادم

سلام ۲ تومن

سلام
با بیمه یک و پونصد ، بدون بیمه دو تومن

سلام ۲۵۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوگند گلی مامان سوگند گلی روزهای ابتدایی تولد