پسر مناز ۵ ماهگی ماما بابا میگفت. الان دد. به . اجی الو میگه
پسر من فقط میگ
دَدِ
بابا
😂
نه دیگه عادیه از الان هرچی زیاد براش تکرار بشه یاد میگیره
دختر من میگه بابا.مامان.دد.نه نه.به فقط اینا رو میگه
ای جانم. بچه منم بابا و دد و یسری آوا فقط. دخترا زودتر حرف میان . پسرا فعالیت های حرکتیشون زودتر میشه.
دخترا اینجورین
تیزنو باهوشو زرنگ💃
همه حرکاتشون از پسرا جل عه😂
پسرمن بابا ماما هاپو
اسم خواهرش الساس
میگه اِسا😂
نه اره اینارو میگه ولی ماما بابا رو زیاد میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.