۸ پاسخ

سلام ببهشید من هفته دوم بارداریمه د به شدت سرما خوردم
دکترم هم گفته هیچ دارویی نباید استفاده کنی
خب یعنی نمیشه یدونه سرم هم وصل کنم خیلی حالم بده

من فردا میخام برم

دکتر به من گفت دیر تر برو یک هفته که جنسیت و بهت بگه

بمن دکتر نوبت زده ۲۱مهر برم از گهواره یک هفته عقب ترم تو سنو زده بود

من میخام ۱۲ هفته و ۱ روز برم

فعلآ زوده نرو چون ازت نمیگیرن انتی

۱۲هفته تمام

12هفته 4روز برو یا 5روز

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری