خانما خوردن دل و قوه ضرر داره؟؟

۸ پاسخ

نخوری بهتره توصیه میشه که نخوری

نباید بخوری آهنش خیلی زیاده برای بچه خوب نیست

من ۶هفته بودم کلی جیگر دل قلوه هم خوردم😅

هیچ ضرری نیس درحد رفع هوست دل قهوه بخور

نخوری بهتره

جیگر ک میگن خوب نی من بقیشم نمیخورم

نخوری بهتره

زیاد نخور
جگر هم اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بچم مامان بچم ۹ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رسا مامان رسا ۵ ماهگی
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان برکه🍓🥹 مامان برکه🍓🥹 هفته چهاردهم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری