نوبت انومالیم شده برا ۱۷ هفته ۵ روز مشکلی نداره 😕

۷ پاسخ

نه عزیزم من اتفاقا 17هفته و 5روز رفتم ایشالله ب سلامتی

هجده هفته چن روز بریم انومالی دوستان

نه خیلی هم خوبه

نه عزیزم اتفاقا به منم گفت همون تایم برم دیدم تعطیلات هست دو روزم زودتر رفتم مشکلی هم نبود خوب نشون دادش

منم همین موقع رفتم

منم دقیقا اون موقع رفتم

منم طبق پریودی 17هفته و پنج روز بودم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری