انومالیم میوفته تو تعطیلات میتونم ۱۷ هفته برم ؟

۶ پاسخ

از خود سونوگرافی بپرسی قشنگ طبق سونو قبلی راهنماییت میکنن

من با توجه به رشد بچم، دکتر گفت 17 هفته و 4 روز برو انومالی

آره من 17هفته و 1روز رفتم

اره ۱۷ هفته میتونی برو

خو بعد تعطیلات برو تا ۲۲ هفته میتونی بری

آنومالی اصولیش از ۱۸ تا ۲۲

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری