مامانا میگم کریر کاربردیش زیاده بگیرم

۸ پاسخ

کریر عالیه من برای دختر اوام خیلی استفاده کردم تا شش ماه هم برام حکم صندلی ماشین هم داشت هر جا می رفتم دخترم رو باهاش می بردم تو خونه هم کمک می کنه نفخ بچه خودش تخلیه بشه چون زاویه قرارگیریش مناسبه

من کریر گرفتم یه مدت که به مدت صندلی ماشین استفاده کردم عالی بود این سری هم حتما میگیرم

اوکی ممنون

من از چند نفر پرسیدم گفتن چندماه اول شاید استفاده کنی ولی بعد چندوقت بچه خودشو میندازه پایین ازش یا توش نمیشینه دیگه، بجاش صندلی ماشین بگیر ک خیلی بدردت میخوره.. من بجاش صندلی ماشین گرفتم کار کریرهم میکنه

نه.

کریر نهایت تا ۶ ماه بشه استفاده کرد
صندلی ماشین بهتره

یعنی نگیرم

صندلی ماشین خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان رستا 🍓 مامان رستا 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی