دهفرامین بخورم مشکلی ندارد

۳ پاسخ

بهتره از دکترتون بپرسید
اینجا بدنا باهم فرق دارهبه یکی میسازه ب یکی نه
ریسک نکنید ❤️

دیفن هیدرامین حالت خواب الودگی داره بهتره قر قره کنی و بریزی دور ، البته با قرقره هم خیلی جوابه ، باعث خواب آلودگی بچه میشه

برا من دکتر نوشت گقت قر قره کن بریز بیرون ولی دکتر زنان گفت بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی