مامان ها فرنی اماده ها بهترن یا خودت درست کنی؟

۴ پاسخ

من خودم آرد برنج درست کردم که راحت همچی باهاش مخلوط کنم

🤦‍♀️اصلا نباید فرنی بیرون به بچه بدی اونا مونده هستن چندین بار گرم میشن دوم این ک خیلی هم شیرینن

معلومه دیگه خودت درست کنی

معلومه که خودت با مواد تازه درست کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی