خانوما آمپول انوکساپترین سدیم ۴۰۰۰ برای چیه؟؟؟

۵ پاسخ

خون رسانی بیشتر به جنین

این امپول برای کسانی که مشکل انعقادی دارن و تو ازمایشاتشون معلوم میشه ، و کسانی که سابقه مشکل سقط مکرر بدلیل عدم خونرسانی به جنین داشتن .
و تو ای وی اف هم این دارو رو میدن

مامانم باردارع

چیکار میکنه؟فوایدش چیه

اونایی که الان باردار هستن و بارداری قبلی سقط داشتن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری