۳ پاسخ

چرا بستریش نمیکنی؟؟ همچین مواقعی بنظرم بستری کنی خیلی بهتره بهتر رسیدگی میکنن
اسهال خیلی بده شما هم میگی ک ادرارش خیلی کمه خدایی نکرده کلیه هاش آسیب میبینه اینطور
پسر بزرگم نوزادیش اسهال خیییلی شدید گرفت جوری ک خونش ته کشید خون دادن بهش
او آر اس هم نمیخورد بهم گفتن بعد هر دفع ۳۰ سیسی ب میکروستش اضاف کن آب سروم و بازی کن سرمشو ک بدنش دهیدراته نشه

عزیزم سرم ors بگیر بدون طعم یا سیب بهش بده خیلی خوبه ۳۰ سی سی هر ۱ساعت بهش بده

بشورش شاید گرمی باشه

سوال های مرتبط