۶ پاسخ

هیچ دارویی بهش نمیدی 😐

زیادچرب نباشه چون بدتر میشع

براش دارو نیاوردم

هیچی والا

فعلا اسهالشو بند بیار.دارو چی بش میدی

آره بده بخوره جون بگیره

سوال های مرتبط

مامان نلین🩷نویان🩵 مامان نلین🩷نویان🩵 ۳ ماهگی