۳ پاسخ

همین دستورایی که دوستان نوشتن فقط من سیب زمینی و گوجه و قارچ هم میزنم خیلی خوشمزه میشه

تعریف از خود نباشه کباب تابه ایام معروفه😁
پیاز رنده شده و گوشت چرخکرده و ادویه ها(نمک و فلفل) به علاوه سماق زردچوبه نزن
ورز بده
پهن کن کف تابه
روش گوجه و فلفل دلمه بچین چندتا تیکه کره بنداز
بعد نصف لیوان ابجوش و با ی قاشق رب هم بزن بریز روش و درشو بزار

گوشت چرخی پیاز رنده ریز اب گرفته شده و ادویه زیاد نمک فلفل زردچوبه اویشن پودرسیر
ورز بده تو تابه ک زیرش ذوشن نشده روغن بریز پهن کن موادتو با قاشق خط بنداز ک جدا بشه دو طرفشو سرخ کن بعد آب و زعفرون و ی قاشق رب جدا قاطی کن و اضافه کن
من اینجوری درس میکنم سیب زمینیم نمیرنم
روشم فلفل دلمه بچین
عالی میشه

سوال های مرتبط