۷ پاسخ

فکر کنم کم بخوری ایرادی نداره چیز هاییکه فکر میکنی ضرر داره در حد اعتدال بخور

من ک میخورم عزیزم بخور نوش جونت

بخدا با یه بار دوبار هیچ مشکلی پیش نمیاد
بخور نوش جونت لذت ببر

نخور عزیزم الان رعایت کن مشکلات کوروموزومی برا بچت پیش نیاد

کیا از گوشی استفاده میکنن تو بارداری

والا منم ۲ بار خوردم

نکنی بهتر عزیزم بزار بری سونو انتی بعد اونم تو دوران بارداری خیلی کم بخور اصلا خوب نیست مواردی که مواد نگه دارنده دارن

سوال های مرتبط

مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی