اومدم انومالی چقد طولانیههه خسته شدم

۵ پاسخ

چند هفته ای،؟ زود نرفتی؟

اره زود نیست دکترم گفت بهترین حالت هیجده هفته و پنج روزه منم شنبه نوبت دارم

وزن بچه شما ۲۰ هفته چقدر بود

زود نرفتی؟ ۱۶ هفته ای؟

چیکار میکنن؟ وسط سونو پیام دادی ؟ یا اومدی بیرون

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلیم🤰🏻 مامان تودلیم🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی روزهای ابتدایی تولد