ای کاش منم هرچی زودتربرسم به انومالی دگه خسته شدم ازاین همه صبروای تا۲۶چقدرهنوزمونده 🥺
عزیزم معمولا همه چی سالم هست
نفس عمیق بکش و آیت الکرسی بخون
سرتو با گوشی گرم کن وقت بگذره
یادش بخیر من تو نوبت آنومالی نشسته بودم امتحان مجازی میدادم😂😂 دو تا استرس داشت خفه میکرد منو یکی امتحان یکی سونوگرافی
ولی خداروشکر به خیر گذشت 😁
تا بخوابی و نی نی رو ببینی تموم استرسات تموم میشه... فقط به چیزای خوب فکر کن و خدارو صدا بزن... خودش نگهداره معجزه زندگیته
استرس نداشته باش همه چی عالیه انشالله
سلام مامانا لباس جدید نوزاد تا دوسال اوردیم
❤️ ارسال سریع❤️
کیفیت عالی
محاله بخری پشیمون بشی از کیفیت
قیمتشم از مغازه خیلی برات ارزون تر در میاد
ایدی کانال روبیکا nini_heed1
عزیزم آنومالی ک استرس نداره، استرس بد رو انتی داره اون ک خوب باشه انشاءالله آنومالی هم خوبه
استرس چی بچت سالمه شک نکن اگر مشکلی داشت ۱۲هفته بهت میگفتن
ای کاش منم انومالیم این موقع ها بود دو هفته دیگس اگر جنگ بشه چی کار کنم کجا برم😭
خوشبحالت منم میخام چن روز دیگ برم
من شنبه باید برم انشاالله استرس دارم از الان
استرس نداشت باش همه چیز خوبه
وای منم خیلی استرس دارم واس انومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.