مامانا ازمایش قند بارداری ازادش چند شده؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی درخاستمو قبول میکنی
یه سوال راجب بارداری دومت داشتم

برای من بهمن ماه که ۲تومن شد🤦🏼‍♀️

برو بهداشت ارزونه
خودشون میگیرن میفرستن ازمایش مرکزی

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷 مامان آوین کوچولو🩷 ۱ سالگی
مامان فرمیسک و روزا🩷 مامان فرمیسک و روزا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری