تنگی نفس نشانه چیه؟؟

۵ پاسخ

بزرگ شدن وفشار بچه به ریه و قلب

منم دارم دکتر قلب هم رفتم خداروشکر هیچیم نبود گفت بخاطر فشار بچه به ریه قلب ایناس

بخاطر فشار به دیافراگمه

بزرگ شدن بچه

من خیلی نفسم میگیره
بخاطر بزرگ شدن بچست و فشار روی همه جا هست
من بعضی اوقات حس خفگی دارم
دکترم گفت ناشتا پنتوپرازول بخور اسید معدت نزنه بالا 😃

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی