سلام مامانا میگم شما عسل می‌خورید یا نه ؟

۴ پاسخ

آره ولی کم

اره میخوریم ولی کجاس... خیییلی گرون شده عسل کندویی500طبیعی هم بالای 3تومن کیلویی

اره چطور خطر داره؟

بله میخوریم اگه دیابت نداری مجازه خودنش

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی