۶ پاسخ

وزنش خیلی کمه؟
بدون‌تجویز پزشک‌هیچی استفاده نکن

دختر من از اول دکتر براش تجویز کرد روزی ۲.۵سی‌سی
خوب بوده واقعا

گیگوز خیلی خوب وزن میده ک

من شیرپپتی میدم دخترم خداروشکر خیلی خوبه

من شیر آپتامیل پرونوترا میدم خوبه

من زینک سولفات میدم خوبه ۰ اینم خوبه

سوال های مرتبط