۲۸ پاسخ

ففول بخور برای ریزش مو عالیه

ریزش مو توی بارداری خیلی کم اتفاق میوفته اگه دکتر ویتامین بده حل میشه
خداروشکر من تو این مدت به لطف ویتامینی که دکترم داده اصلا ریزش ندارم

ب من گف ویتامین Dبدنت خیلی پایین بخاطر اونه ریزش موهات

موهای من انقدر زیاده اصلا ریزشی هم حس نکردم 🙁

سلام منم اوایل ریزش شدید داد زینگ برام نوشت متخصص زنان

تیرویید نداری ؟؟؟من ریزش داشتم با اینک همه مکمل می‌خوردم بعد فهمیدم تیروید دارم

شاید کمبود ویتامین داری .ازمایش بده
منم یه دوره موهام میریخت ازمایش دادم ب۱۲وزینکم پایین بود دارو خوردم خوب شدم.

سه ماه اول خیلی زیاد ریزش داشتم سه ماه دوم که دکتر قرص ویتامین، آهن،....اینا رو داد قطع شد

کلسیم د۳ اهن مولتی مرتب میخوری؟
اگ میخوریو بازم میریزه دیگ برا هورموناس

اوایل اینجوری شدم ولی تا شروع کردم ب خوردن انواع قرص ویتامینه خوبه خوب شدم

اوایل موهای من انگار سرطان گرفته بودم ریختن هیچی نموند بعدا انقدر به بدنت مو میاد و موهای سرت ضخیم تر میشه نگران نباش

اوایل بارداری ریزش داری
بعدش کل بدنت میره تو فاز رویش
تااا موقع شیردهی
اونجا باز ریزش میگیری طلافی این چند ماهم در میاره برات

مواد مغذی بدنت کم شده ویتامین هاتو درست میخوری؟؟

منم اوایل بارداری بودم از تایمی که ویتامین‌ها و مکمل ها شروع بشه ریزش مو هم قطع میشه

منم داشتم از ۲۷ هفته اینا دزگه کامل قطع شد خدا کمک کنه بعد زایمان

تو بارداری نباید بریزه ،اتفاقا چون هورمون های زنانه زیاد میشن رشدون خوب میشه ، بعد از زایمان که هورمون ها به شدت افت می کنن ریزش شدید وجود داره شاید کمبود آهنی چیزی تو بدنت وجود داشته باشه یه چکاب کن🌹

بخاطر نخوردن مکملا

اوایلش طبیعیه، بعد که مکمل و اهن برات تجویز بشه خوب میشی

منم موهام تو بارداری خیلی میریزه ، آهن بدنم پایین بود فک کنم بخاطر اون باشه

ممکن از کمبود آهن باشه

بخاطر کمبود آهنه.منم تو دوران بارداریم ریزش موی شدید داشتم دکتر گفت قرص آهن بخور.بعداز یه مدت مصرف آهن ریزشش قطع شد

قرص های ویتامین ات رو خوردی ؟

میوه خوب خوردی ؟؟

بستنی بخور انواع و اقسام
کمک کننده اس

نگران نشو اززمانیکه که شروع کنی آهن ومولتی ویتامین بخوری یکی دوماه بعدش ازماه ۶و۷به بعد شاید دوتار موت بریزه کلا قطع میشه سعی کن ویتامیناتو بعداز بارداری هم ادامه بدی مخصوصا آهن رو حتما بخور منم مثل تو بودم انقدر خوشحال شدم ریزشم قطع شد

شامپوتو عوض کن، قرص اهن بخور حتما، منیزیم. ولی خوردن زیاد ویتامین هم خوب نیستا از دکترت بپرس حتما.

اوایل زیاد میریزه ماه های اخر کم میشه

مال منم اوایل بد میریخت داشتم کچل میشدم سرم شوره میزد و به شدت چرب میشد با ریزش افتضاح، از ماه ۷ خود به خود خوب شد بخاطر تغییرات هورموناته

تو بارداری اصولا ریزش مو نیست

مکمل نخورده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی