۳ پاسخ

اگر اساهال بالاتر از هفت بار بشه خطرناکه چیزی که دکترم گفت به من

منم دیروز اینجوری بودم خیلی بده شیره انگور خوبه چای نبات

یکم چای نبات بخور و دلتو گرم نگه داد

سوال های مرتبط