۷ پاسخ

کجای کرجی شما مگ
من هیچی صدا نشنیدم

عزیزم خدا بزرگه نگران نباش بخاطر ترس و استرس اینجور شدی انقباض نیست

یکم آروم شکمت ماساژ بده نفس عمیق بکش.یه نوشیدنی شیرین بخور.کمتر بهش فکر کن فعلا دیگه تموم شد.اگه دیدی با آروم شدن بدنت بهر نشدی برو بیمارستان یه چکی بشو.

هر وقت ترسیدی سریع دست بزار رو شکمت و آروم ماساژ بده که جنین متوجه حضورتون بشه بعد ترس ناگهانی

خدا لعنتشون کنه که شدیم بازیچه دستشون، اگه بدتر شدی حتما برو بیمارستان حداقل خیالت راحت میشه، توکل بر خدا، اگه میتونی بگیر بخواب از پنجره هم فاصله بگیر

چرا ترسیدی

وا چرا خب

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا کیان ❤️ مامان آقا کیان ❤️ ۹ ماهگی