۶ پاسخ

دکترا من چرا نگف منم تو گوگل دیدم فقط پول میگیرن

غیر بارداری هم نمی‌تونستم بخورم حساسیت داشتم دهنم پر از دونه میشه
ولی مرسی که گفتی کم آ اس آ میخورم

دلیلش چیه؟

چرا.من آبنبات زنجبیلی میخوردم بخاطر تهوع که داشتم

همون حالت عادیم از زنجبیل بدم میومد😂😂

تشکررر

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی