سلام مادرا تو هفته من انار مشکل ندارد

۷ پاسخ

انار عالیه بچه رو خوشگل میکنه فقط دونه هاشو‌نخور که یبوست میشی من همیشه دونه هاشم خوردنی یبوست میشم شدید

ن بابا بخور عالیه

یاخدا چ سوالایی

انار عالیه

نه گلم چ مشکلی نوش جووووووونت😘

منم هوس کردم😋😋😂

نه عزیزم بخور نوش جان❤️

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان ❤️مادر مامان ❤️مادر ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه زهرا💖 مامان فاطمه زهرا💖 ۳ ماهگی