۱۸ پاسخ

مبارک باشه عزیزم.چرا هم طبیعی هم سزارین شدی ؟

سلام عزیزم مبارکتون باشه😍😍😍تنش صحیح و سالم به ناز پدر و مادر بزرگ بشه ناناز خانوم😍😘

کدوم بیمارستانی عزیزم ؟؟

عزیزم مبارک

بیمارستان ۱۷ شهریور بودی طبیعی یا سز

مبارکتون باشه عزیزم 🥰
رفتی بیمارستان هفده شهریور ؟بی دردی هم گرفتی منم آن شاالله شنبه باید برم

خوشا ب سعادتت دل ب دلدار رسید چند هفته زایمان کردی چجور بود سزارین یا طبیعی

چقد دلم از این عکسا خاست😍🥹

چ عکس قشنگی😍😍

مبارکه عزیزم
سزارین یا طبیعی

عزیزم .... طبیعی بودی؟؟

مبارک باشه قشنگم

ای جانم چه قاب قشنگی خداحفظش کنه به طلاهاتون گیرندادن زایمانتون طبیعی بود؟

مبارک باشه عزیزم

مبارک باشه عزیزم

خدای من🤤🥹
مبارکت باشه عزیزم😍

مبارکه عزیزم 😍

وای جون دلم چقدر قشنگگگگگگگ خدای من

سوال های مرتبط

مامان رادوین🫀 مامان رادوین🫀 ۱۵ ماهگی