تو هفته من سنو واژینال شدین یا شکمی

۱۲ پاسخ

واژینال خطر داره،فقط شکمی انجام بده،اگه الان چیزی دیده نشده،بزار توی ۸ هفته برو

من هم شکمی هم واژینال

من ک هفت هفته بودم رفتم شکمی

سلام خانومای عزیز یه گپ تلگرامی داریم مخصوص خانومای باردار واقدامی هست تجربه هامون شیر میکنیم خوشحال میشیم تشریف بیارین اگه خواستین بیاین ب ایدی پیام بدین@Malihe2881یا

@maryamzare_2062

شکمی بهتره تا واژینال

شکمی.

بزار هفته دیگ برو شکمی، واژینال ریسک داره

واس من دیده نمیشد واژینال بود

شکمی واژینال اصلا

شکمی.

واژینال

صد در صد شکمی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری