۲۰ پاسخ

اصلا ندارم هیچی تحمل

من داشتم

کاش مرداهم درک کنن نه خیانت

من تا 9 ماه بارداری کلا نداشتم اصلا به ریسکش نمی ارزه مخصوصا که الان هفتت پایینه اصلا ریسک نکن

من نداشتم بزار ب سلامتی سه ماه اول بره

عزیزم سعی کن نداشته باشی یا اگر داری خیلی آروم و سطحی
چون اولشه عادت نداری یه ذره بگذره عادت میکنی به رابطه نداشتن

نداریم شدیم خواهر بردار 😂

سه ماه اول رابطه نداشته باشین عزیزم

من تا تشکیل قلب نداشتم

هیچ ایرادی نداره

من زمانی که هم هفته شما بودم دکتر گفت میتونی رابطه داشته باشی حتی بدون جلوگیری

من نه اصلا با اینکه لکه بینی هم ندارم ولی دکترم گفت فعلا نداشته باش

من ندارم می‌خوام سه ماهم تا تموم میشه نداشته باشم

میگن زن نباید ارضا بشه وگرنه به لک بینی میوفته تا ۳ماه اول بارداری رابطه نداشته باشین بهتره

نه ندارم

نه من که اصلا ندارم تا برم پیش دکترم من تجربه تلخ دارم از سقط قبلیم
ترجیح میدم اصلا نداشته باشم

بهتره ۳ ماه اول مراعات بشه ولی اگه مشکلی یا دردی نداری مشکلی نداره که

من داشتم سطحی

من تا الان دوبار داشتم
والا نمیتونم جلو همسرمو بگیرم😐

نباید داشته باشین اقلن تو سه ماهه اول

سوال های مرتبط

مامان دخترم وخدا داد مامان دخترم وخدا داد هفته یازدهم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان مادر مامان مادر هفته هشتم بارداری