خانومای هم هفته شما رابطه دارید؟؟

۸ پاسخ

هفته ات پایینه به نظرم نداشته باشید تو سه ماهه اول خیلی بهتره خداینکرده میفتید به لکه بینی همش باید استرس بکشید بعدش

رابطع تا زمانی ک ب لکه بینی و خونریزی نیوفتید عب نداره. و اینک مثل قبل نباشه خب مراعاتی داره

نداریم

من اصلا میل ب رابطه ندارم دیگه

دکتر گفت میتونی رابطه داشته باشی ولی انقد ویار بیحالم کرده حالشو ندارم🫠

نه فعلا

نه من دیروز دکتر بودم گفت فعلا رابطه نداشته باش

من ی کلمه به شوهرم گفتم دکتر گفته رابطه نداشته باش فعلا دیگه میگه من میترسم😄

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان مادر مامان مادر هفته هشتم بارداری