هفته ات پایینه به نظرم نداشته باشید تو سه ماهه اول خیلی بهتره خداینکرده میفتید به لکه بینی همش باید استرس بکشید بعدش
رابطع تا زمانی ک ب لکه بینی و خونریزی نیوفتید عب نداره. و اینک مثل قبل نباشه خب مراعاتی داره
نداریم
من اصلا میل ب رابطه ندارم دیگه
دکتر گفت میتونی رابطه داشته باشی ولی انقد ویار بیحالم کرده حالشو ندارم🫠
نه فعلا
نه من دیروز دکتر بودم گفت فعلا رابطه نداشته باش
من ی کلمه به شوهرم گفتم دکتر گفته رابطه نداشته باش فعلا دیگه میگه من میترسم😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.