۳ پاسخ

منم نداشتم تو سونو قلب
آنتی رفتم هماتوم بود

از رابطه‌نیست گلم.از فشارهم نیست. یچیزه طبیعیه ک‌ممکنه توبعضی بارداری ها بوجود بیاد. واسه‌من بارداری دومم ۱۱هفته هماتوم داشتم. وگرنه تو هرسه بارداریم‌همه‌کاری میکردم و رابطه هم داشتم

اگه بهت فشار بیاد هماتوم تشکیل میشه
من اول نداشتم. بعد از رابطه ایجاد شد

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشگله مامان خوشگله هفته بیست‌ودوم بارداری