۳ پاسخ

اگه شیر زیاد بخوره همینه

خیلی خوبه نشونه کافی،بودن شیر هست

فکر میکنم عادی باشه برا منم همینجوریه
دختر من شیر هم زیاد میخوره یعنی نسبتا به خوردنش عادیه دیگه

سوال های مرتبط

مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 ۱ ماهگی
مامان دِلـیـن💕 مامان دِلـیـن💕 ۲ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی