شیشه شیر دکتر براون خوبه؟ داروخونه ها دارن؟

۵ پاسخ

پس چرا وقنتی بچه شیر میخوره از اطرافش میریزه؟ چکار کنم؟ شماره یک سر شیشه

سلام خانوما پسرم ۱۸ روزشه هنوز نافش نیفتاده نگرانم کسی هست ک همچین تجربه ای داشته باشه

اره خوبه من دارم

منم دکتر برانز گرفتم تعریفشو خیلی شنیدم خدا کنه واقعا ضد نفخ باشه

من تازه خریدم چون خیلی تعریف می کنن... داروخونه ها فکر نکنم از سیسمونی فروشی باید بگیری من انلاین سفارش دادم

سوال های مرتبط

مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی