۷ پاسخ

خب بخور گلم نوش جان

عالیه واسه وزن جنین

عزیزم فقط سالاد زیاد بخور که خدایی نکرده یبوست نگیری

نوش جان
اگ قند نداری اوکیه

اتفاقا خیلی خوبه تهوع هم کمتر میکنه

نوش جون

نوشجان

سوال های مرتبط

مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان یاشارکوچولو مامان یاشارکوچولو ۷ ماهگی