۵ پاسخ

وااای عاشقشم

بادمجون نفخ داره ولی بچه من خیلی باهاش تو دردسر نبود بهش میساخت

آره خیلی زیاد نفخ داره من تا چهارماهگی نخوردم

تیدا چ اسم جالبی ❤

آره.

سوال های مرتبط

مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. ۹ ماهگی
مامان ارش مامان ارش ۶ ماهگی
مامان mohamad. d مامان mohamad. d ۶ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی