۷ پاسخ

طبیعیه خب

چون فشار میاد بچه میاد پایین

بخاطر فشار جنین

منم .حس باز شدن دارم

از ۳۶ هفته دیگه بیشتر میشه درد واژن

دیگه ماه های آخر همینه

من استخون بالای واژنم یهو انگار برق میگیره 😔 اینقدر درد بدیه که گریه میکنم نمیدونم این دیگه چ مدلشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسین مامان آرسین ۱۱ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ساحل 🥰 مامان ساحل 🥰 روزهای ابتدایی تولد