۸ پاسخ

من اسید فولیک ۱ می‌خوردم اینسری دکترم اینو داد
گویااا این بهتره

تصویر

وااااای من فولیک میبینم حالم بد میشه🤮🤮🤮
متنفرم از فولک دوروزه نخوردم نمیدونم چیکار کنم شنبه میرم دکتر ببینم چی بهم میگه
بعضیا میگن ففول خیلی بهتره تا فولیک اسید

من ایرانی میخورم ک

حالا موندم اینو بخورم یانه

بله قبل خواب بخور.

فرق نمیکن بخور بری دکتر خودش قرص مناسب میگ بگسر

اینه.

تصویر

فقط شبانه استفاده کنم؟

سوال های مرتبط

مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ملیکا🩷🌱🐣 مامان ملیکا🩷🌱🐣 ۴ ماهگی