بچه های ۱۲ هفته شکم دارین؟؟ چقدره؟؟

۸ پاسخ

من بارداری اولم هست از الان یکم شکم داره وقتی غذا یا چیزی میخورم بالا میاد شکمم نفع هست برای بیشتر تا، شکم 😂

من شکم دارم البته بچه دوممه

اره من تو 12 هفته هستم شکم دارم

شماتازه هفته ی بعدبچه ازلگن میادتوشکمت
الان براشکم زوده اگه داری نفخه

من تو پنج ماهم ولی ی کوچولو شکم دارم🫤

والا من الآنم شکم دارم🤣🤣

من هنوزشکم ندارم

زوده برا شکم در اوردن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری