۴ پاسخ

سلام بچه کی هردوساعت شیر میخوره؟وهردوساعت میخوابه؟
بیزحمت بگین

یعنی خوبه بگیریم؟ب نظرم از سرلاک اینا بهتر باشه

من از حکیم بانو گرفتم

من میدم از حکیم بانو میگیرم

سوال های مرتبط

مامان یلان👶🏻💎🖇️ مامان یلان👶🏻💎🖇️ ۷ ماهگی
مامان آریانا و آریان مامان آریانا و آریان ۱ سالگی
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی