سلام سنو آنومالی مهمه

۱۳ پاسخ

ان تی که ندادی اینو شده پول قرض کن انجام بده

آره گلم از سونو های به شدت واجب و مهمه

صد در صد

عزیزم دختر خاله منم می‌گفت بچه اولم سالمه نمیرم آخر هم شوهرش بزور بود آزمایش سه روزگی بچه نبرد بعد ده روز فهمید بچش تیروئید داره

انکار ۱۹ هفته انجام دادی

بلهههههه

بله صد در صد

انومالی و ان تی خیلی مهمن اصلا نباید یکیو داد اونو نادیده گرفت ان تی برای سندروم و قلب انومالی کلیه اجزاش از شکاف کام و لب و گوشها و چشمهای قرینه قلب سالم کبد و کلیه و مجاری ادراری سالم کامل بدون ورم انسداد و مغزش کامل شده باشه ، نصف مملکت نادیده گرفتن ک افزایش سه درصدی تولد جنین مشکل دار مغزی و سندرومی گزارش شده

برو عزیزم ک حتی جنسیتو بدونی

اره عزیزم مهمه

بله خیلی

آنومالی خیلی مهمه ، دقیق تر از آنومالی نیست اصلا

ان تی مهمتره انگار،من ان تی دادم فقد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهراد و مهیار مامان مهراد و مهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری