خانما برای کم‌خونی چی خوبه به بچم بدم

۴ پاسخ

منم بچم خیلی اهنش پایین بود

منم ۹ و خوردخ ای فکرکنم ۹ و ۸۰۰ شد.قدش چندتاس؟

کی گفت کم خونه؟

عدس اسفناج پسته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان معراج مامان معراج ۱۵ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی