معاینه تحریکی رو معمولا کی میرن؟

۴ پاسخ

دکتربه من گفت 37هفته بیا

الان برو

۳۸ب بعد

از الان میتونی بری معمولاً ۳۸ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی