كيا باوجود انسولين بازم قندشون بالاست؟🥲

۲ پاسخ

من گلوکزم۱۵۰ بود
بعد یک ماه انشولین و رژیم .امروز جواب آزمایشم اومده ۱۴۵
😭😭😭😭😭😭😭😭
واقعا دیگه خسته شدم

مننننن
منه بد بختی که هیییییچی دیگه نمیخورم😭😭

سوال های مرتبط

مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی