اول باید بری دکتر چون اگه نیاز به دارو باشه با پرهیز غذایی هم درست نمیشه
منم انسولین میزدم ولی از هفته ۲۸ بدنم به انسولین مقاوم شد هر چقدر انسولین میزدم اثر نمیکرد قرص داد تا قندم اومد پایین هیچی هم نمیخوردم ی عالمه انسولین میزدم ولی انگار ن انگار
دکتر قند رفتم گف پرهیز کن شبی یدونه متفورمین میخورم ..دکتر قندم گف روزی سبار پیادروی ۲۰ دقیقه ایی داشته باش .مدت زمان غذا خوردنتم ۱۰ دقیقه بیشتر طول نکشه .وغذاتوکم کن وعده هاتو بیشترکن.
من چون قند بعد غذام بالا بود بعد هروقت ناهارصبانه شام یه ربع بیست دقیقه پیادروی میکردم قندم بالا نمیرف
منم قندم بالاس
دکتر سه نوبت انسولین
دو نوبت متفورمین در روز بهم داده
دکتر تغذیه هم گفته باید برم
من قندم بالاست ، روزی سه تا متفورمین میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.